(: FATIN FAIZIEYANA BINTI NORAFEMAN :)

M U K A B U K U

Jumaat, 23 Disember 2011

MESA

hye readers , has long did not update blog right ? okey today fatin just nak share dengan korang one of story about my MESA  . u all nak tahu what is MESA ? okey lets come here i'm telling u what is MESA .. MESA is short name for myra , ereen , sophie , atyn . we together-gether since form 4 .. They are my friends , my blood , my soul , my love ..

we're very close ..even go anywhere , kiteorang mesti berempat .. but sometimes kiteorang ada salah faham jugak .. normal lah tu kan ? tapi kiteorang kalau gaduh selalunya kejap je , pastu mula la mintak ampun balik .. that's a reason why i  love them !

 NOOR AMIRA 
-myra-

NURUL HAZREEN
-ereen-

SOFEA NISA'
-sophie-

FATIN FAIZIEYANA
-atyn-


#love MESA ever and ever :)

create by : fatin norafeman:)

Tiada ulasan: